مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 04:352020-11-06سياسي

فارس من | بررسی پرونده شورای شهر دولت آباد در دادگاه تجدیدنظر


یک مقام مسئول در شهرستان برخوار گفت: پرونده قضایی شورای شهر دولت آباد پس از محکوم شدن به برکناری و تعلیق در دادگاه این شهرستان، با شکایت اعضای شورای این شهر در مرحله رسیدگی دوباره در دادگاه تجدیدنظر قرارگرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، چندی پیش خبر تعلیق یکی اعضای شورای اسلامی شهر برخوار در رسانه ها منتشر شد.

در همین راستا یک مقام مسئول شهرستان برخوار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: پرونده قضایی شورای شهر دولت آباد پس از محکوم شدن به برکناری و تعلیق در دادگاه این شهرستان، با شکایت اعضای شورای این شهر در مرحله رسیدگی دوباره در دادگاه تجدیدنظر قرارگرفته است.

به گفته این مسؤول، اعضای شورای شهر دولت آباد، خرداد امسال  با حکم دادستان شهرستان برخوار برکنارشدند؛ شورای شهر معلق شده و آن ها ماه گذشته 20 روز فرصت داشتند تا نسبت به این حکم اعتراض کنند که این فرصت نیز در حال پایان یافتن است.

وی که نخواست نامش گفته شود اظهار داشت: شورای شهر دولت آباد پس ازآن که سازمان بازرسی کشور از این شورا شکایت کرد معلق شدند.

این مقام یادآوری کرد که سازمان بازرسی کشور به علت آن که این شورا به مدت 10 ماه پس از برکناری، بیش از 50 میلیون تومان، وجه نقد به عنوان حقوق معوقه به حساب شهردار سابق این شهر واریز  کرد، از اعضای شورای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من | بررسی پرونده شورای شهر دولت آباد در دادگاه تجدیدنظر

فارس من | بررسی پرونده شورای شهر دولت آباد در دادگاه تجدیدنظر